RAPPORTPædagogisk praksis i indskolingen - del 22017 Hvordan er indskolingens konkrete praksis i folkeskolen? Hvordan oplever eleverne deres skoledag? Og hvad motiverer dem i de læringsmiljøer, de møder i skolen? Læs mere
ARTIKEL4 ting lærere og pædagoger gør for at give nye elever en god indskoling Hvilke elementer i læringsmiljøet giver nye elever den bedste start på skolelivet? Læs mere
NOTATDen pædagogiske praksis i indskolingen - del 12017 Hvad karakteriserer den pædagogiske praksis i indskolingen efter folkeskolereformen? Læs mere
RAPPORTForældreperspektiver på folkeskolen2017 Hvordan ser forældrene på folkeskolen efter reformen? Har forældrenes oplevelse af skolen udviklet sig fra 2014 til 2016? Varierer forældres oplevelse afhængig af deres barns klassetrin, egen uddannelse og tidligere erfaringer med folkeskolen? Og harmonerer forældrenes oplevelse af folkeskolen med elevernes oplevelse? Læs mere
RAPPORTSkolernes arbejde med holddannelse, del 12017 Hvor udbredt er holddannelsen i folkeskolen efter reformen? Og hvordan bruger skolerne holddannelse efter, at reformens regler for klasse- og holddannelse er trådt i kraft? Læs mere
RAPPORTSkolebestyrelsens rolle i den nye skole - del 22017 Hvordan har skolebestyrelsens arbejde og rolle forandret sig med indførelsen af folkeskolereformen? Hvilke muligheder og potentialer har skolebestyrelsen som aktør i forbindelse med implementering af folkeskolereformen? Læs mere
TABELRAPPORTSkolebestyrelsens rolle i den nye skole - del 12016 Hvordan har skolebestyrelsens arbejde forandret sig, siden folkeskolereformen blev indført? Læs mere