Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • EVA tilbyder
Projekt

Indhold og kvalitet i tidlig skolefritidsordning

Flere børn går i tidlig SFO, men hvordan er dagene og overgangen fra dagtilbud organiseret? Det har EVA undersøgt i dette projekt.

Piger i tidlig SFO
Artikel

Tidlig SFO bør have fokus på relationer og børns fællesskab

Flere og flere børn går i tidlig SFO, inden de begynder i skole, men der er begrænset viden om, hvilke rammer der er omkring børnene, og hvordan deres hverdag ser ud. En ny EVA-undersøgelse giver et indblik.
Læs mere
Børn i tidlig SFO
Rapport

Indhold og kvalitet i tidlig skolefritidsordning

2023
Vi undersøger i denne rapport indhold og kvalitet i tidlig SFO.
Læs mere
Børn i tidlig sfo
Rapport

Tabelrapport - indhold og kvalitet i tidlig SFO

2023
Denne tabelrapport er et selvstændigt bilag til Danmarks Evalueringsinstituts (EVA) rapport om indhold og kvalitet i tidlig skolefritidsordning (tidlig SFO). Tabelrapporten er udarbejdet på grundlag af en spørgeskemaundersøgelse blandt SFO- og fritidshjemsledere.
Læs mere
Børn i tidlig SFO
Resume

Indhold og kvalitet i tidlig SFO

2022
Her får du en kort og lettilgængelig udgave af de vigtigste resultater fra rapporten Indhold og kvalitet i tidlig skolefritidsordning.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • EVA tilbyder
    • Bliv knivskarp til at evaluere
    • Evaluering & analyse
    • Praksisudvikling
    • Rådgivning & sparring
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
Udgivelser
Vejledning til…
Prototype beregningsmodel til…
Opgørelse af praksisnormering

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
TIDEMANDSVEJ 1 | 4300 HOLBÆK | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn