RapportVoksenpædagogiske miljøer på EUV2017 Rapporten beskriver bl.a. skolernes perspektiver på voksenpædagogiske miljøer, hvad der kendetegner disse, og hvad der kendetegner gode voksenpædagogiske miljøer. Læs mere
RapportRKV og afkortning på euv - Evaluering af erhvervsuddannelse for voksne (euv). Baggrundsrapport 22017 Rapporten giver en status på arbejdet med realkompetencevurderingerne siden indførelsen af reformen i august 2015. Læs mere
RapportTilgang til og frafald fra euv - Evaluering af erhvervsuddannelse for voksne. Baggrundsrapport 12017 Baggrundsrapport gives en oversigt over aktiviteten – målt som tilgangen – på euv i de første to skoleår, 2015/2016 og 2016/2017, set i forhold til tilgangen i de foregående fem skoleår på eud for personer på 25 år og derover. Læs mere
RapportEvaluering af erhvervsuddannelse for voksne (EUV) - Hovedrapport2017 Rapporten giver et overblik over hovedresultaterne i en evaluering, hvor EVA har fulgt de første år med erhvervsuddannelsen for voksne (EUV). Læs mere
RAPPORTFeedback som en integreret del af undervisningen – en vidensopsamling2017 Hvad der har betydning for, om feedback og evaluering styrker elevernes læring? Og hvordan lærerne kan arbejde med feedback som en integreret del af undervisningen? Det ser denne vidensopsamling ser på. Læs mere
PLAKAT4 elementer i god feedback2017 Hvad er god feedback? På tværs af seks deltagende skoler fremhæver lærere, elever og ledere fire feedbackelementer, der er særligt virkningsfulde i at understøtte gymnasieelevernes læring bedst muligt. Læs mere
RAPPORTVirksomhedernes brug og vurderinger af AMU i 20152015 EVA har undersøgt virksomhedernes vurdering og brug af AMU. Læs mere
RAPPORTNye krav til de pædagogiske kompetencer2015 EVA har undersøgt kompetenceløftet blandt lærere på erhvervsuddannelser og AMU-uddannelser. Læs mere
RAPPORTAMU som springbræt til fortsat uddannelse2012 EVA har undersøgt, hvilken rolle AMU spiller i forhold til kortuddannedes fortsatte uddannelse. Læs mere