Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • Dagtilbud for børn
  • Voksen- og efteruddannelse
  • (-) AMU
  • (-) Evalueringskultur i dagtilbud
  • Børns leg og læring
  • Børns relationer og venskaber
  • Læringsmiljø
  • Pædagogisk ledelse
  • (-) Artikel
  • Udgivelse
  • (-) 2014
  • (-) 2010
  • (-) 2009
  • 2019
  • 2018
  • 2016
  • 2015
.
Artikel

Tosprogede kursister får ikke optimalt udbytte af AMU-kurser

Langt størstedelen af tosprogede AMU-kursister går på ordinære AMU-kurser, som ikke er indrettet til en tosproget målgruppe, og mange af dem får derfor ikke et optimalt udbytte af AMU-kurserne. Det viser undersøgelsen ’AMU for tosprogede’, som Danmarks Evalueringsinstitut offentliggør 18.
Læs mere
Pædagogisk evaluering
Artikel

Pædagoger bruger fortællinger til at evaluere om børn lærer noget

Læringshistorier er en metode til at evaluere børns læring og udvikling som mange dagtilbud lader sig inspirere af.
Læs mere
Børn i naturen
Artikel

Gå en omvej, og kom godt i mål

Fører skovture til, at børnene får større viden om naturen? Eller skal vi hellere tage på biblioteket? Det kan være en stor udfordring for daginstitutionerne at afgøre, hvordan de skal arbejde med de pædagogiske læreplanstemaer for at give børnene det ønskede udbytte.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Tilgængeliggjort modul om leg
Frafald og studieskift på de…
Praktikvirksomheders…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn