RapportVoksenpædagogiske miljøer på EUV2017 Rapporten beskriver bl.a. skolernes perspektiver på voksenpædagogiske miljøer, hvad der kendetegner disse, og hvad der kendetegner gode voksenpædagogiske miljøer. Læs mere
RapportRKV og afkortning på euv - Evaluering af erhvervsuddannelse for voksne (euv). Baggrundsrapport 22017 Rapporten giver en status på arbejdet med realkompetencevurderingerne siden indførelsen af reformen i august 2015. Læs mere
RapportTilgang til og frafald fra euv - Evaluering af erhvervsuddannelse for voksne. Baggrundsrapport 12017 Baggrundsrapport gives en oversigt over aktiviteten – målt som tilgangen – på euv i de første to skoleår, 2015/2016 og 2016/2017, set i forhold til tilgangen i de foregående fem skoleår på eud for personer på 25 år og derover. Læs mere
RapportEvaluering af erhvervsuddannelse for voksne (EUV) - Hovedrapport2017 Rapporten giver et overblik over hovedresultaterne i en evaluering, hvor EVA har fulgt de første år med erhvervsuddannelsen for voksne (EUV). Læs mere
TemaAMU AMU spiller en central rolle i at udvikle ufaglærte og faglærtes arbejdsmarkedsrettede kompetencer. Få bl.a. indblik i, hvordan AMU dækker virksomhedernes kompetencebehov Læs mere
TemaFra ufaglært til faglært En af tidens helt store brændende platforme er spørgsmålet om, hvordan vi får opkvalificeret arbejdsstyrken og blandt andet gjort flere ufaglærte til faglærte. Det har vi samlet ny viden om. Læs mere
ProjektMotiverende læringsmiljøer Motiverende læringsmiljøer for voksne. Vi har samlet viden og inspiration om emnet her - rettet til undervisere og pædagogiske ledere på både almen og erhvervsrettet VEU. Læs mere
ProjektErhvervsuddannelse for voksne Se udgivelser og status over voksensporet på erhvervsuddannelserne efter reformen fra 2015. Få inspiration til, hvordan du som vejleder, lærer eller leder på en erhvervsskole kan lave et effektivt eftersyn af realkompetencevurderinger af jeres ansøgere til voksenuddannelse. Læs mere
RAPPORTDen Grundlæggende Lederuddannelse - evaluering2016 Hvilket udbytte har ledere fået af den grundlæggende lederuddannelse i AMU i forhold til deres jobsammenhæng og fortsat efter- og videreuddannelse? Læs mere