Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • (-) Videregående uddannelse
  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • (-) Pædagoguddannelsen
  • (-) Udgivelse
  • Artikel
  • Produktside
  • (-) 2016
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2014
pædagogstuderende
NOTAT

Karakterers betydning for frafald på pædagoguddannelsen

2016
Hvilken betydning har gymnasiale karakterers for, om de studerende falder fra pædagoguddannelsen. Det ser dette notat nærmere på. Analysen er en ud af fire analyser med fokus på den nye pædagoguddannelse. 
Læs mere
pædagogstuderende ved studiestart
NOTAT

Pædagogstuderendes motivation ved studiestart

2016
Dette notat sætter fokus på de nyoptagne pædagogstuderendes motivation for at studere på uddannelsen. Analysen er en ud af fire analyser med fokus på den nye pædagoguddannelse.
Læs mere
pædagogstuderende
NOTAT

Studenterpopulationens udvikling på pædagoguddannelsen 2004-14

2016
Hvordan har pædagoguddannelses studenterpopulationen udviklet sig i perioden 2000-14? Det ser dette notat nærmere på. Analysen er en ud af fire analyser med fokus på den nye pædagoguddannelse.
Læs mere
pædagogstuderende i samarbejde
NOTAT

Vurderinger af kvaliteten på den nye pædagoguddannelse

2016
Hvordan vurderer studerende og undervisere den nye uddannelse med hensyn til forskellige kvalitetsparametre? Analysens formål er at afklare, om intentionerne med den nye pædagoguddannelse uddannelse indfris.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Kontakt os
    • In English
  • PRESSE
    • Presserum
    • Medarbejderoversigt
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Feedback på…
Genvurdering af Master of…
Bestyrelsen og…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn