Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • EVA tilbyder

Søg

Filtrér:

  • (-) Ungdomsuddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • (-) Digitalisering
  • EUD
  • EUX
  • Feedback
  • Gymnasiereformen 2017
  • It i undervisningen
  • Karaktergivning i gymnasiet
  • Læringsmiljø
  • Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • Teamsamarbejde
  • (-) Artikel
  • Produktside
  • Udgivelse
  • (-) 2020
  • 2021
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2014
Elev sidder med computerskærm foran sig og kigger på et ark papir. Hendes ansigt spejles i computerskærmen.
Artikel

Digitale teknologier understøtter undervisningen, men er også en barriere for læring

Digitale teknologier kan understøtte det faglige indhold og formål med undervisningen, men de kan også distrahere eleverne og udgøre en barriere for læring. Nyt notat om læreres pædagogiske og didaktiske overvejelser om til- og fravalg af digitale teknologier i undervisningen på ungdomsuddannelserne.
Læs mere
Elev skriver på pc
Artikel

Elever om virtuel undervisning: Vi motiveres af tilgængelige lærere

Virtuel undervisning udfordrer både lærere og elever på ungdomsuddannelserne, men indeholder også motiverende elementer. Vi har talt med fire unge og seniorkonsulent Anne Katrine Kamstrup, om, hvad der fungerer godt og mindre godt.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • EVA tilbyder
    • Bliv knivskarp til at evaluere
    • Evaluering & analyse
    • Praksisudvikling
    • Rådgivning & sparring
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
Udgivelser
EVA TEMA: Pædagogisk…
Indsatsbeskrivelse for Er du…
Øget motivation og reduktion…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
TIDEMANDSVEJ 1 | 4300 HOLBÆK | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn