EVA undersøgerArbejdsmarkedsuddannelserne (AMU) Find vores udgivelser, hvor vi evaluerer arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU), herunder om AMU lever op til sit formål med udgangspunkt i loven om AMU fra 2004. Læs mere
EVA undersøgerInternational benchmarking af diplomuddannelse i ledelse Find vores udgivelser om, hvordan Center for Kompetencer, Ledelse, Evaluering og Organisationsudvikling - KLEO's - diplomuddannelse i ledelse klarer sig i en international benchmarking. Læs mere
EVA undersøgerPolitireformens kompetencestøttende aktiviteter Find vores udgivelser om, hvorvidt politireformens kompetenceunderstøttende aktiviteter har lettet medarbejdernes overgang til den nye organisering. Læs mere
EVA undersøgerVejledningsindsatsen på de danske universiteter Find vores udgivelser om universiteternes nuværende vejledningsindsats. Du kan også få indblik i udbuddet og kvaliteten af de vejledningstilbud, der stilles til rådighed for de studerende undervejs i uddannelsesforløbet og i overgangen til arbejdsmarkedet. Læs mere
EVA undersøgerUdbud af efteruddannelse til folkeskolens lærere Find vores udgivelser om omfanget af udbuddet af efteruddannelse til folkeskolens lærere. Læs mere
EVA undersøgerEngelsk i uddannelsessystemet Find vores udgivelser om, hvordan praksis i undervisningen er i faget engelsk på langs i uddannelsessystemet, dvs. fra grundskolen over de gymnasiale uddannelser til universitetsniveau. Læs mere
EVA undersøgerFVU årsrapporter Find vores udgivelser om, hvordan amternes indsats har været i forhold til Forberedende Voksenundervisning - og se, hvordan FVU-rådene har opfattet indsatsen. Læs mere
EVA undersøger Evaluering af undervisning i faget pædagogik i pædagoguddannelsen og læreruddannelsen Pædagogik-evalueringen i 2002 omfatter undervisning i faget pædagogik i grund- og videreuddannelse samt efteruddannelsesmulighederne for personer uddannet inden for de grunduddannelser evalueringen omfatter. Læs mere
EVA undersøgerDatamatikeruddannelsen Formålet med evalueringen er at undersøge det faglige niveau og indhold, undersøge hvordan uddannelsesinstitutionerne opfylder bekendtgørelsen, vurdere uddannelsens relevans på arbejdsmarkedet samt at belyse sammenhængen mellem de eksisterende IT-uddannelser. Læs mere