PAPEREducational Evaluation: Tools for internal quality assurance 2010 This paper was presentet at the International Congres for School Effectiveness and Improvement January 2010. Læs mere
RAPPORTStrategies for Development of Leadership in Daycare Centres and Schools2010 This paper is based on results from development projects and new understandings from training programmes and formal education within leadership. Læs mere
RAPPORTEvaluering af den grundlæggende lederuddannelse2010 EVA har evalueret den grundlæggende lederuddannelse, som er et kortere lederuddannelsesforløb målrettet ledere eller lederaspiranter med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveau. Læs mere
TVÆRSNITTværsnit af de maritime professionsbacheloruddannelser2010 EVA formidler den viden, som vi har fået om de maritime professionsbacheloruddannelser i løbet af akkrediteringsprocessen 2010. Læs mere
RAPPORTIndikatormodel for faglig kvalitet i læreruddannelsen2010 Er målsætningerne for den faglige kvalitet i læreruddannelsen blevet indfriet efter indførelsen af den nye læreruddannelse i 2007? Læs mere
NOTATNiveauvurdering af indgangsåret til diplomuddannelsen i socialformidling2010 EVA har gennemført en niveauvurdering af indgangsåret til diplomuddannelsen i socialformidling i forhold til den danske kvalifikationsramme for videregående uddannelse. Læs mere
RAPPORTEvaluering af Lolland Kommunes nye skolestruktur2010 EVA har undersøgt, hvilken betydning implementeringen af en ny skolestruktur i Lolland Kommune indtil nu har haft for den oplevede kvalitet af undervisningen i kommunens folkeskoler. Læs mere
MAGASINVEU-magasinet - viden om uddannelse for voksne2010 Hvordan kan man arbejde med at udvikle voksen- og efteruddannelserne for de kortuddannede? Læs mere
RAPPORTVirksomhedernes kendskab til og tilfredshed med VEU-centrene2010 EVA har undersøgt, om de 13 VEU-centre skaber den forventede effekt på udbuddet og brugen af voksen- og efteruddannelse. Læs mere
EVA undersøgerEvaluering af VEU-centre Find vores udgivelser om, hvorvidt voksen- og efteruddannelses-centrene skaber den forventede effekt på udbuddet og brugen af voksen- og efteruddannelse. Læs mere