EVA undersøgerArbejdsmarkedsuddannelserne (AMU) Find vores udgivelser, hvor vi evaluerer arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU), herunder om AMU lever op til sit formål med udgangspunkt i loven om AMU fra 2004. Læs mere
RAPPORTNyt AMU - med fokus på kompetencer og fleksibilitet2008 EVA har undersøgt AMU-systemets stærke og svage sider med udgangspunkt i lov om AMU fra 2004. Læs mere
EVA undersøgerPolitireformens kompetencestøttende aktiviteter Find vores udgivelser om, hvorvidt politireformens kompetenceunderstøttende aktiviteter har lettet medarbejdernes overgang til den nye organisering. Læs mere
RAPPORTPolitireformens kompetenceunderstøttende aktiviteter2008 EVA har evalueret de kompetenceunderstøttende aktiviteter, Rigspolitiet har sat i værk for medarbejderne i forlængelse af politireformen Læs mere
RAPPORTImproving Teaching and Learning for Adults - The Danish Report2006 Projektet belyser OECD-landenes praksis inden for grundlæggende voksenuddannelse ved at finde og beskrive gode eksempler på, hvordan løbende evaluering kan bruges til at forbedre og udvikle grundlæggende undervisning for voksne i læsning, skrivning, regning mv. Læs mere
RAPPORTForberedende voksenundervisning - årsrapport 20052006 EVA gør status på FVU-området for 2005 ved blandt andet at se på hovedtrækkene i udviklingen af FVU gennem de sidste par år. Læs mere
RAPPORTForberedende voksenundervisning - årsrapport 20062006 EVA gør status for aktiviteten inden for forberedende voksenundervisning (FVU-området) i 2006. Vi ser på hovedtrækkene i udviklingen af FVU gennem de sidste par år. Læs mere
RAPPORTPædagogikum i det almene gymnasium2006 EVA har undersøgt de stærke og svage sider ved teoretisk og praktisk pædagogikum i det almene gymnasium. Læs mere
RAPPORTCVU'ernes diplomuddannelser2006 EVA har udarbejdet et overblik over CVU'ernes diplomuddannelser, som er en vigtig del af voksen- og efteruddannelsessystemet. Læs mere
RAPPORTEfteruddannelse af lærere ved erhvervsskoler og AMU-centre 2002 Evalueringens kortlægger og vurderer: behovet for efteruddannelse af lærere, de skolemæssige rammer for efteruddannelse, skolernes tilrettelæggelse og prioritering af efteruddannelse samt i hvilket omfang den eksisterende efteruddannelse dækker behovene. Læs mere