Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • (-) Dagtilbud for børn
  • (-) Evalueringskultur i dagtilbud
  • Børns leg og læring
  • Børns relationer og venskaber
  • Feedback
  • Forældresamarbejde
  • Kvalitet i dagtilbud
  • Læringsmiljø
  • Overgange fra dagtilbud til skole
  • Pædagoguddannelsen
  • Artikel
  • (-) 2016
  • 2021
  • 2019
  • 2018
  • 2010
  • 2009
Pædagogisk studieobjekt
Artikel

Når barnet bliver gjort til studieobjekt

Der er en risiko for, at børn bliver mere til studieobjekter end til subjekter, når det pædagogiske arbejde dokumenteres. Som pædagog skal du også rette blikket mod dig selv, ikke kun mod barnet, mener forsker Anette Emilson.
Læs mere
Pædagogisk dokumentation
Artikel

Få styr på dokumentationen

Dokumentation af det pædagogiske arbejde foregår som en naturlig del af hverdagen i de fleste dagtilbud. Svensk forskning viser imidlertid, at dokumentationen kun i ringe grad har fokus på børns læreprocesser.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Hvilke unge får støtte til…
Tabelbilag B: STU og FGU’s…
Metodebilag A: STU og FGU’s…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn