Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • EVA tilbyder

Søg

Filtrér:

  • (-) Erhvervsuddannelse
  • (-) Grundskole
  • Gymnasieuddannelse
  • Ungdomsuddannelse
  • (-) Digitalisering
  • (-) Forberedende tilbud
  • (-) Teamsamarbejde
  • EUD
  • EUX
  • Læringsmiljø
  • Overgange fra dagtilbud til skole
  • Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • Praktik på erhvervsuddannelser
  • Pædagogisk ledelse
  • (-) Artikel
  • Tema
  • Udgivelse
  • (-) 2016
  • 2021
  • 2019
  • 2018
EUD-elever tilegner sig digitale færdigheder
DEBAT

Uddan de unge digitalt

Ikke alene kræver fremtidens arbejdsmarked flere faglærte. Det kræver i høj grad også faglærte, der er uddannet til at begå sig på et stadig mere digitaliseret arbejdsmarked og samfund.
Læs mere
PRESSEMEDDELELSE

Erhvervsuddannelser kan styrkes, hvis undervisere samarbejder mere om undervisningen

Der ligger stadig et stort uudnyttet potentiale i, at underviserne på erhvervsskoler samarbejder om at gennemføre undervisning i fællesskab og om at evaluere undervisningen – og dermed bliver bedre undervisere.
Læs mere
Undervisning i 10. klasse
Artikel

Ingen positiv effekt af 10. klasse på folkeskoler

Det kommunale 10. klassetilbud placeret i tilknytning til en folkeskole øger ikke sandsynligheden for, at eleverne senere gennemfører en ungdomsuddannelse.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • EVA tilbyder
    • Bliv knivskarp til at evaluere
    • Evaluering & analyse
    • Praksisudvikling
    • Rådgivning & sparring
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
Udgivelser
Vejledning til…
Prototype beregningsmodel til…
Opgørelse af praksisnormering

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
TIDEMANDSVEJ 1 | 4300 HOLBÆK | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn