Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • (-) Ungdomsuddannelse
    • Erhvervsuddannelse
  • (-) Digitalisering i undervisningen
  • (-) Praktik på erhvervsuddannelser
  • Feedback
  • Forberedende tilbud
  • Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • Teamsamarbejde
  • (-) Artikel
  • (-) 2016
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
EUD-elever tilegner sig digitale færdigheder
DEBAT

Uddan de unge digitalt

Ikke alene kræver fremtidens arbejdsmarked flere faglærte. Det kræver i høj grad også faglærte, der er uddannet til at begå sig på et stadig mere digitaliseret arbejdsmarked og samfund.
Læs mere
Lærling i butik
DEBAT

Et godt match mellem lærling og virksomhed er alfa og omega i jagten på praktikpladser

Lærlinge og virksomheder skal matches bedre, hvis det skal lykkes at skabe flere praktikpladser. En undersøgelse fra EVA peger på, at erhvervsskolernes praktikcentre kan spille en central rolle for at flere virksomheder tager lærlinge ind.
Læs mere
Grafik med lærling og elev
ARTIKEL

Styrk sammenhængen mellem skole og praktik

Sammenhæng mellem skole og praktik er en vigtig faktor for elevernes læring. Skolerne kan styrke sammenhængen ved at lade eleverne arbejde med opgaver, der går på tværs af skole- og praktikperioder.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Caseundersøgelse af transfer…
Kortlægning af obligatorisk…
Undersøgelse af frie fagskoler

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn