Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • EVA tilbyder

Søg

Filtrér:

  • (-) Ungdomsuddannelse
    • Gymnasieuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • (-) Feedback
  • Digitalisering
  • Forberedende tilbud
  • Gymnasiereformen 2017
  • It i undervisningen
  • Karaktergivning i gymnasiet
  • Karakterskala
  • Læringsmiljø
  • Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • Praktik på erhvervsuddannelser
  • Pædagogisk ledelse
  • Studieteknik
  • (-) Artikel
  • (-) Produktside
  • Udgivelse
  • (-) 2018
  • (-) 2017
  • 2020
  • 2019
  • 2016
elevkarakterer
Debat

Et gymnasium uden karakterer - vejen til bedre trivsel for de unge?

Gymnasieelever er blevet mere karakterfokuserede end tidligere, og det store fokus på karakterer kan virke hæmmende for både den faglige udvikling og elevernes trivsel.
Læs mere
tema

Feedback i gymnasiet

Hvad har betydning for, om feedback og evaluering styrker elevernes læring? Hvordan kan lærere arbejde med feedback som en integreret del af undervisningen. Få viden og gode råd her.
Læs mere
Lærer giver feedback
ARTIKEL

Sådan bliver feedback en del af undervisningen

Feedback kan styrke elevernes udvikling og faglige udbytte, men ikke alle former for feedback er lige virkningsfulde i forhold til at understøtte elevernes læring. Det fremgår af en ny vidensopsamling fra EVA.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • EVA tilbyder
    • Bliv knivskarp til at evaluere
    • Evaluering & analyse
    • Praksisudvikling
    • Rådgivning & sparring
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
Udgivelser
EVA TEMA: Pædagogisk…
Indsatsbeskrivelse for Er du…
Øget motivation og reduktion…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
TIDEMANDSVEJ 1 | 4300 HOLBÆK | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn