InspirationsmaterialeBørnemosaikker: Arbejd systematisk med børneperspektiver2020 Inspirationsmaterialet tilbyder en konkret og systematisk tilgang til at arbejde med børnenes perspektiver i jeres hverdag. Læs mere
Rapport Midtvejsevaluering af Center for anvendelse af it i undervisningen (CIU)2020 Styrelsen for It og Læring (STIL) har bedt Danmarks Evalueringsinstitut om at varetage evaluering af centret og undersøge, om intentionerne med CIU indfries. Hent publikation
ProjektDigitale teknologier i undervisningen EVA følger, hvordan gymnasier anvender digital teknologier i undervisningen - både før, under og efter coronanedlukningen. Læs mere
NotatDigitale teknologier i undervisningen på ungdomsuddannelserne2020 Notatet giver lærere på ungdomsuddannelserne inspiration til, hvilke pædagogiske og didaktiske overvejelser det kan være relevant at gøre sig i planlægningen af undervisning med digitale teknologier. Læs mere
ProjektFaglig synergi i eux-forløb Her kan du få inspiration til, hvordan I som skole med eux-forløb kan forbedre rammerne for arbejdet med at styrke den faglige synergi på tværs af fagene i eux-forløb. Læs mere
InspirationskatalogRammer for at styrke faglig synergi i eux-forløb2020 Dette katalog præsenterer inspiration til, hvordan skoler med eux-forløb kan forbedre rammerne for arbejdet med at styrke den faglige synergi på tværs af fag i eux-forløb. Kataloget giver inspiration til at organisere, tilrettelægge og gennemføre eux-forløb. Læs mere
Plakat7 veje til bedre digitale læringsforløb2019 Her får I syv konkrete bud på tiltag, der kan være med til at forbedre jeres digitale læringsforløb på voksen- og efteruddannelser. Lige til at printe og hænge op til inspiration. Læs mere
ProjektErfaringer med digitalisering af VEU Hvordan er erfaringerne med at tilrettelægge voksen- og efteruddannelse (VEU) som e-læring og blended learning? Hvor udbredt er brugen af digitale læringsplatforme, og hvordan vurderer institutionerne behovet for at afdække deres digitale parathed? Læs mere
NotatAlmene digitale kompetencer i erhvervsuddannelserne2019 Hvilke almene digitale kompetencer bør elever tilegne sig i løbet af deres erhvervsuddannelse? Og hvordan skal erhvervsuddannelserne i praksis arbejde med at understøtte, at eleverne får de fornødne digitale kompetencer? Læs mere
ProjektBørnemosaikker Arbejd systematisk med børnenes perspektiver med redskabet Børnemosaikker. Læs mere