RAPPORTJoint Master's programmes - joint evaluations2009 EVA har undersøgt, hvilken praksis der er for kvalitetssikring af videregående uddannelse i de nordiske lande og disses lovgivning om joint master's programmes Læs mere
RAPPORTKomparativt studium af de nordiske læreruddannelser 2009 EVA har i samarbejde med Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, DPU, udarbejdet et komparativt studium af de nordiske læreruddannelser. Læs mere
RAPPORTVidencentre på erhvervsakademier og professionshøjskoler2009 Levede videncentre på professionshøjskoler og erhvervsakademier op til de målsætninger, der var formuleret for at opnå støtte fra de særlige videncentermidler i 2004-2006? Læs mere
RAPPORTProfessionsbachelorer i ernæring og sundhed2009 Hvordan tegner arbejdsmarkedet sig for de færdiguddannede professionsbachelorer i ernæring og sundhed? Læs mere
RAPPORTNy statslig musicaluddannelse2009 EVA har lavet en faglig vurdering af de ansøgninger, som Kulturministeriet har modtaget fra uddannelsesinstitutioner, der ønsker at udbyde to nye statslige musicaluddannelser. Læs mere
RAPPORTSelf-certification2009 Hvordan passer de danske uddannelsesniveauer og -grader til den europæiske kvalifikationsramme for videregående uddannelser? Læs mere
RAPPORTUddannelsesevaluering på Rytmisk Musikkonservatorium2006 Hvordan oplever de studerende, at undervisningen på Rytmisk Musikkonservatoriums opfylder målsætningerne i de nye studieordninger, der blev indført fra august 2004? Læs mere
RAPPORTTransforming Tradition - International Benchmarking of the Royal Danish Academy 2006 EVA har gennemført en international benchmarking af Arkitektskolens uddannelser. Læs mere
RAPPORTProfessionsbachelor i ernæring og sundhed : Arbejdsmarkedsundersøgelse2006 EVA har kortlagt den aktuelle arbejdsmarkedssituation for dimittender fra de tre professionsbachelorer i ernæring og sundhed. Læs mere
RAPPORTHA-uddannelserne2006 EVA har undersøgt kvaliteten af HA-uddannelserne, herunder forholdet mellem den almene HA-uddannelse, HA-almen-varianterne og HA-kombinationslinjerne. Læs mere