RedskabTegn på læring II2018 Tegn på læring II hjælper pædagogiske ledere og medarbejdere i arbejdet med at udvikle en evaluerende pædagogisk praksis, der styrker læringsmiljøet og kommer børnegrupperne til gavn. Læs mere
MagasinEVA TEMA: Evaluerende pædagogisk praksis2018 Få inspiration til, hvordan man som dagtilbud kan få en stærk evalueringskultur, der styrker det pædagogiske læringsmiljø. Læs mere
INSPIRATIONSMATERIALERedskab til forankringsproces2018 Få inspiration til fem processer, der kan udvikle og forankre nye perspektiver på jeres pædagogiske praksis i tråd med den styrkede pædagogiske læreplan. Læs mere
INSPIRATIONSMATERIALERedskab til selvevaluering2019 Få her et redskab, der giver jer en ramme til systematisk at stille skarpt på og analysere jeres praksis inden for centrale områder i den styrkede pædagogiske læreplan. Læs mere
DialogkortEvaluerende pædagogisk praksis2018 Få dialogkort der guider jer gennem en evaluering af jeres pædagogiske praksis. Læs mere
PLAKATSådan kan I evaluere jeres pædagogisk praksis2018 Få en plakat, der viser jer tre trin i en evaluerende pædagogisk praksis. Læs mere
Kort omEvaluerende pædagogisk praksis2018 I denne Kort om evaluerende pædagogisk praksis kan I som pædagogiske ledere og personale i dagtilbud få indblik i, hvordan man arbejder med en systematisk evaluerende praksis i det pædagogiske læringsmiljø. Læs mere
LæreplansfokusSamspil og relationer Velfungerende samspil og relationer mellem børn og pædagogisk personale er afgørende for børns trivsel, læring, udvikling og dannelse. Samspil og relationer dækker over alle de situationer, hvor børn og pædagogisk personale kommunikerer eller er sammen om noget. Læs mere
ProjektUndersøgelse af arbejdet med læreplaner Her finder du EVA's undersøgelser af pædagogiske læreplaner i perioden fra 2004-2021, dvs. under den første lov om pædagogiske læreplaner. Læs mere
INSPIRATIONForældresamarbejde om børneperspektiver i læringsmiljøet2017 Få inspiration til forældresamarbejdet om børneperspektiver i læringsmiljøet - for ledere og medarbejdere i dagtilbud. Læs mere