ProjektDigitale teknologier i undervisningen EVA følger, hvordan gymnasier anvender digital teknologier i undervisningen - både før, under og efter coronanedlukningen. Læs mere
EVA TEMAMåling af kvalitet i dagtilbud På denne side kan du læse mere om kvalitet i daginstitutioner. Bliv bl.a. klogere på, hvordan kvalitet i dagtilbud kan måles samt, hvordan I kan arbejde med kvalitet i jeres praksis. Læs mere
ProjektErfaringer med digitalisering af VEU Hvordan er erfaringerne med at tilrettelægge voksen- og efteruddannelse (VEU) som e-læring og blended learning? Hvor udbredt er brugen af digitale læringsplatforme, og hvordan vurderer institutionerne behovet for at afdække deres digitale parathed? Læs mere
ProjektUndersøgelse fra 2020 af kvaliteten i kommunale dagtilbud Tre ud af fire børn i alderen 3-5 år bruger de fleste af deres vågne timer i en kommunal børnehave. Det gør børnehaverne til en vigtig arena i forhold til at sikre, at alle børn i Danmark trives og udvikler sig. EVA har undersøgt kvaliteten i kommunale børnehaver i Danmark. Her kan du læse mere om resultaterne af undersøgelsen. Læs mere
ProjektSammenhæng mellem skole og praktik på erhvervsuddannelser Find vores udgivelser og få inspiration til, hvordan erhvervsuddannelserne skaber sammenhæng mellem skoleundervisning og praktikperioder. Læs mere
EVA undersøgerResultaterne af skolepraktik Find vores udgivelser om, hvordan elever med skolepraktik faktisk klarer sig på arbejdsmarkedet i forhold til de elever, som har gennemført hele deres uddannelse i ordinær praktik i forbindelse med deres erhvervsuddannelse. Læs mere
ProjektKvalitet i dagplejen 2011 Find vores udgivelser om, hvordan I som kommune arbejder med at kvalitetssikre den kommunale og den private dagpleje, og få inspiration til at styrke forvaltningens arbejde med at sikre og udvikle kvaliteten i dagplejen. Læs mere
EVA undersøgerEvaluering af 10. klasse Vi evaluerer folkeskolens 10. klasse: Hvad karakteriserer de elever, der vælger 10. klasse, og hvilke tilbud møder eleverne i 10. klasse. Vi ser også på, hvad der har betydning for, om eleverne bliver mere motiverede til at starte på en ungdomsuddannelse efter 10. klasse. Læs mere