Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • Dagtilbud for børn
  • Ungdomsuddannelse
    • Gymnasieuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • (-) Børns leg og læring
  • (-) Optagesystemet
  • AMU
  • Børneperspektiver
  • Fra ufaglært til faglært
  • God og motiverende undervisning
  • Overgange fra dagtilbud til skole
  • Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • Praktik på erhvervsuddannelser
  • Pædagogisk ledelse
  • Artikel
  • Produktside
  • Udgivelse
  • (-) 2015
  • (-) 2013
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2014
  • 2012
  • 2009
  • 2008
tema

Optagesystemet til de videregående uddannelser

Hvad ved gymnasieelever om optagesystemet? Hvilken betydning har gymnasiekarakterer for de videregående uddannelser? Og hvordan er sammenhængen mellem karakterer og den sociale baggrund hos universitetselever?
Læs mere
5 gode råd
Artikel

5 gode råd om fysisk aktivitet

Hvad skal der til, for at børn bevæger sig mere og med større glæde? Hanne Værum Sørensen har undersøgt børns fysiske aktivitet i børnehaven og giver her fem gode råd.
Læs mere
ARTIKEL FRA BAKSPEJLET

Hvor meget udvikling er der lige i altid at være hund?

2013
Børn udvikler sociale og sproglige kompetencer, når de leger. Men ikke altid og ikke lige meget. Pædagoger kan styrke børns udvikling ved at hjælpe legen på vej.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Kortlægning af obligatorisk…
Undersøgelse af frie fagskoler
Genvurdering af Bachelor (…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn