Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • EVA tilbyder

Søg

Filtrér:

  • (-) Gymnasieuddannelse
  • (-) Voksen- og efteruddannelse
  • Erhvervsuddannelse
  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • (-) Fra ufaglært til faglært
  • (-) Gymnasiereformen 2017
  • (-) It i undervisningen
  • AMU
  • COVID-19
  • Grundlæggende færdigheder for voksne
  • Motiverende læringsmiljøer for voksne
  • (-) Tema
  • Artikel
  • Produktside
  • Udgivelse
  • (-) 2018
  • (-) 2017
Tema

Gymnasiereform 2017

Gymnasiereformen fra 2017 har som sine væsentligste elementer at styrke elevernes faglighed, give bedre og kortere grundforløb og mere fokuserede studieretninger. Vi samler her materiale med relevans for gymnasiernes arbejde med reformen.
Læs mere
TEMA

Digitalisering i gymnasiet

Hvordan bruger gymnasier digitale teknologier i undervisningen? Hvordan sikrer man, at eleverne får et fagligt udbytte af de digitale teknologier? Her får du et overblik over EVA's viden om den digitale undervisning i gymnasiet.
Læs mere
Tema

Fra ufaglært til faglært

En af tidens helt store brændende platforme er spørgsmålet om, hvordan vi får opkvalificeret arbejdsstyrken og blandt andet gjort flere ufaglærte til faglærte. Det har vi samlet ny viden om.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • EVA tilbyder
    • Bliv knivskarp til at evaluere
    • Evaluering & analyse
    • Praksisudvikling
    • Rådgivning & sparring
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
Udgivelser
Vejledning til…
Prototype beregningsmodel til…
Opgørelse af praksisnormering

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
TIDEMANDSVEJ 1 | 4300 HOLBÆK | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn