Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • EVA tilbyder

Søg

Filtrér:

  • (-) Grundskole
  • (-) Voksen- og efteruddannelse
  • Ungdomsuddannelse
  • (-) Digitalisering
  • (-) Specialpædagogisk støtte
  • AMU
  • Anvendelsesorienteret undervisning
  • Børneperspektiver
  • Børns leg og læring
  • Børns relationer og venskaber
  • EUV - erhvervsuddannelse for voksne
  • Evalueringskultur i dagtilbud
  • Kvalitet i dagtilbud
  • Læringsmiljø
  • Måltider i dagtilbud
  • Pædagogiske læreplaner
  • Samspil med børn
  • Styrket pædagogisk læreplan
  • Tilknytning
  • Undersøgelse af arbejdet med læreplaner
  • (-) Produktside
  • Artikel
  • Udgivelse
  • (-) 2020
  • (-) 2019
  • 2021
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2011
Projekt

Ordblinde elever i folkeskolen

Syv procent af eleverne på en folkeskoleårgang er ordblinde. Det svarer til, at der sidder en til to ordblinde elever i hver skoleklasse.
Læs mere
Projekt

Erfaringer med digitalisering af VEU

Hvordan er erfaringerne med at tilrettelægge voksen- og efteruddannelse (VEU) som e-læring og blended learning? Hvor udbredt er brugen af digitale læringsplatforme, og hvordan vurderer institutionerne behovet for at afdække deres digitale parathed?
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • EVA tilbyder
    • Bliv knivskarp til at evaluere
    • Evaluering & analyse
    • Praksisudvikling
    • Rådgivning & sparring
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
Udgivelser
Opfølgning på tilsyn
Ni eksempler på grøn…
Evaluering af AMU-udbydernes…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
TIDEMANDSVEJ 1 | 4300 HOLBÆK | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn