Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • EVA tilbyder

Søg

Filtrér:

  • (-) Dagtilbud for børn
  • (-) Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • (-) Samspil med børn
  • (-) Specialpædagogisk støtte
  • Børneperspektiver
  • Børns leg og læring
  • Børns relationer og venskaber
  • Evalueringskultur i dagtilbud
  • Kvalitet i dagtilbud
  • Læringsmiljø
  • Måltider i dagtilbud
  • Pædagogiske læreplaner
  • Styrket pædagogisk læreplan
  • Tilknytning
  • Undersøgelse af arbejdet med læreplaner
  • (-) Produktside
  • Artikel
  • Udgivelse
  • (-) 2020
  • (-) 2019
  • 2021
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2011
Projekt

Ordblinde elever i folkeskolen

Syv procent af eleverne på en folkeskoleårgang er ordblinde. Det svarer til, at der sidder en til to ordblinde elever i hver skoleklasse.
Læs mere
Projekt

Relationer og venskaber

Relationer og venskaber er en vigtig del af børns sociale udvikling og et område, der skal understøttes gennem pædagogiske aktiviteter. Til tider er alle børn dog ikke en del af legen, og her er det vigtigt at skabe sociale strukturer, så alle børn tager del i fællesskabet. Her kan du finde artikler om venskaber og relationer samt pædagogens rolle i at understøtte børns sociale trivsel.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • EVA tilbyder
    • Bliv knivskarp til at evaluere
    • Evaluering & analyse
    • Praksisudvikling
    • Rådgivning & sparring
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
Udgivelser
Opfølgning på tilsyn
Ni eksempler på grøn…
Evaluering af AMU-udbydernes…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
TIDEMANDSVEJ 1 | 4300 HOLBÆK | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn