WebinarWebinar: Sådan kan I bruge børnenes perspektiver til at understøtte deres leg Sådan kan I bruge børnenes perspektiver til at understøtte deres leg Læs mere
Fortæl os din meningFeedback til webinaret om børneperspektiver på leg i børnehaven Tusind tak fordi, du deltog i vores webinar om børneperspektiver på leg i børnehaven. Hvis du har kommentarer, kan du sende dem til os her. Læs mere
Gratis arrangementAlle med i fællesskaberne: Temadag om inkluderende læringsmiljøer for dagtilbud, skoler og FGU Der er nu lukket for tilmelding til arrangementet. Har du skrevet dig på venteliste, får du besked senest en uge før, hvis du har fået en afbudsplads. Læs mere
Tema Praksisfaglig undervisning i skolen Hvordan kan folkeskolen støtte, udfordre og motivere alle elever gennem en bedre balance mellem skolens boglige, praktiske og kreative indhold? På denne temaside har vi samlet viden fra EVA's undersøgelser om praksisfaglig undervisning. Læs mere
TemaGrundskolers erfaringer under covid-19 EVA har for Børne- og Undervisningsministeriet lavet tre undersøgelser af, hvilke erfaringer man har gjort sig på grundskoleområdet med nødundervisning og nødpasning under covid-19-pandemien. Læs mere
udgivelser fra evaFem vigtige udgivelser om grundskolen Arbejder du professionelt eller politisk med at udvikle kvaliteten af dagtilbud? Her får du fem vigtige undersøgelser fra EVA, der kan være relevant for dit arbejde. Læs mere
UdgivelserFem vigtige udgivelser om dagtilbud Arbejder du professionelt eller politisk med at udvikle kvaliteten af dagtilbud? Her får du fem vigtige undersøgelser fra EVA, der kan være relevant for dit arbejde. Læs mere
FeedbackFortæl os, hvad du syntes om vores redskaber til udvikling af undervisningen Har du brugt nogle af vores redskaber til udviklingen af undervisningen? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig! Læs mere
TemaKvalitet i dagtilbud Der er mange måder at udvikle og sikre kvalitet i dagtilbud på. Materialerne her på siden viser mange forståelser af, hvad kvalitet er, og skal være med til at sikre et fælles sprog om, hvad kvalitet i dagtilbud er. Læs mere