EVA undersøgerEvaluering af forberedende voksenundervisning (FVU) Find vores udgivelser om, hvordan VUC'erne samarbejder med andre udbydere af forberedende voksenundervisning (FVU). Læs mere
EVA undersøgerOmrådeledelse i dagtilbud Find vores udgivelser og få indsigt i, hvilken betydning områdeledelse har for den pædagogiske praksis i dagtilbud. Læs mere
EVA undersøgerLederuddannelsers betydning for ledelsespraksis Find vores udgivelser og få indsigt i, hvilket udbytte offentlige ledere har fået af deres diplomuddannelse i ledelse Læs mere
EVA undersøgerE-læring og blended learning på VEU-området Find vores udgivelser om, hvordan I på VUC og andre uddannelsesinstitutioner bruger e-læring og blended learning. Og få inspiration til, hvordan I med e-læring og andre it-baserede teknologier kan øge fleksibiliteten for voksne, der ønsker at uddanne sig. Læs mere
ProjektSprogvurderinger og sprogstimulering i dagtilbud 2010 Find vores udgivelser om, hvordan I som daginstitution organiserer sprogvurderinger af treårige børn, og få inspiration til, hvordan I som pædagoger eller ledere i daginstitutioner kan udvikle jeres særlige sprogindsats for de børn, der har behov for det. Læs mere
ProjektKvalitet i dagplejen 2011 Find vores udgivelser om, hvordan I som kommune arbejder med at kvalitetssikre den kommunale og den private dagpleje, og få inspiration til at styrke forvaltningens arbejde med at sikre og udvikle kvaliteten i dagplejen. Læs mere
ProjektVirksomheders brug og vurdering af AMU Arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU) er af afgørende betydning for opkvalificering af såvel faglærte og ufaglærte. I en række undersøgelser fra årene 2007, 2011 og 2015 har EVA undersøgt virksomheders brug og vurderinger af AMU. Læs mere
EVA undersøgerEvaluering af VEU-centre Find vores udgivelser om, hvorvidt voksen- og efteruddannelses-centrene skaber den forventede effekt på udbuddet og brugen af voksen- og efteruddannelse. Læs mere
EVA undersøgerSe dagtilbud med forældres øjne Find vores inspirationsmateriale om at inddrage forældre i arbejdet i dagtilbud. Materialet "Se med forældres øjne" er til dig, der er ansat i et dagtilbud og ønsker at inddrage forældrene i dit arbejde. Læs mere
projektSprogvurderinger af 3-årige - 2010 Find vores udgivelser om, hvordan I som daginstitution foretager sprogvurderinger af treårige børns, og få inspiration til at videreudvikle sprogvurderinger, så de efterfølgende sprogindsatser virker. Læs mere