Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
    • (-) Gymnasieuddannelse
    • Erhvervsuddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • (-) Digitalisering i undervisningen
  • (-) Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • Feedback
  • Gymnasiereformen 2017
  • (-) Artikel
  • Produktside
  • Udgivelse
  • (-) 2018
  • (-) 2017
skoleelever presses af uddannelsesvalg
Debat

Unge opfatter omveje som unødvendigt spild

Folkeskolens ældste elever skal håndtere modsatrettede hensyn, når de vælger uddannelse, og det er med til at presse dem. De har brug for bedre tid og mulighed for at vælge om.
Læs mere
Billede af kvinde der benytter it
Debat

Sæt digitale læringsmål

Digitale kompetencer er adgangsbilletten til fremtidens arbejdsmarked, så vi har brug for fælles ambition for digital læring.
Læs mere
Digital
Artikel

Guide: Få et fagligt udbytte af den digitale teknologi i undervisningen

Følg disse veje veje og giv eleverne på gymnasier et fagligt udbytte af digitale teknologier i undervisningen.   
Læs mere
Dreng
Artikel

Gode råd til gymnasieledere om digital dannelse

Lær af andre gymnasiers gode erfaringer, og byg et stærkt fundament for elevernes digitale dannelse hos jer.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Kortlægning af obligatorisk…
Undersøgelse af frie fagskoler
Genvurdering af Bachelor (…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn