Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • Grundskole
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse
  • (-) EUV - erhvervsuddannelse for voksne
  • (-) Folkeskolereform 2014
  • (-) Fra ufaglært til faglært
  • (-) Pædagoguddannelsen
  • Feedback
  • God og motiverende undervisning
  • Grundlæggende færdigheder for voksne
  • Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • (-) Produktside
  • Artikel
  • Udgivelse
  • (-) 2016
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2015
EVA undersøger

Den nye folkeskole efter reformen

Find vores udgivelser om den nye folkeskole efter folkeskolereformen. Vi har undersøgt skolebestyrelsens rolle i den nye skole, forældreperspektiver på folkeskolen, skolernes arbejde med klasse- og holddannelse og den pædagogiske praksis i indskolingen.
Læs mere
Projekt

Erhvervsuddannelse for voksne

Se udgivelser og status over voksensporet på erhvervsuddannelserne efter reformen fra 2015. Få inspiration til, hvordan du som vejleder, lærer eller leder på en erhvervsskole kan lave et effektivt eftersyn af realkompetencevurderinger af jeres ansøgere til voksenuddannelse.
Læs mere
Projekt

Pædagoguddannelsen

Her undersøger EVA bl.a. kvaliteten af pædagoguddannelsen pba. studerendes og underviseres vurderinger, og ser på karakterers betydning for frafald på pædagoguddannelsen.
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Hvilke unge får støtte til…
Tabelbilag B: STU og FGU’s…
Metodebilag A: STU og FGU’s…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn