Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
    • (-) Gymnasieuddannelse
    • Erhvervsuddannelse
  • (-) Feedback
  • (-) Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • Digitalisering i undervisningen
  • Gymnasiereformen 2017
  • It i undervisningen
  • (-) Udgivelse
  • Artikel
  • Produktside
  • (-) 2018
  • (-) 2017
Unge skriver på whiteboard
Rapport

Fleksibilitet i ungdomsuddannelsessystemet

2018
Rapporten beskriver, i hvilken grad unge og deres forældre oplever ungdomsuddannelsessystemet som fleksibelt eller ej, og den afdækker, om det syn, der er på de forskellige ungdomsuddannelser, er retvisende.
Læs mere
Gymnasieelever
RAPPORT

Feedback som en integreret del af undervisningen – en vidensopsamling

2017
Hvad der har betydning for, om feedback og evaluering styrker elevernes læring? Og hvordan lærerne kan arbejde med feedback som en integreret del af undervisningen? Det ser denne vidensopsamling ser på.
Læs mere
plakat med fire elementer
PLAKAT

4 elementer i god feedback

2017
Hvad er god feedback? På tværs af seks deltagende skoler fremhæver lærere, elever og ledere fire feedbackelementer, der er særligt virkningsfulde i at understøtte gymnasieelevernes læring bedst muligt.        
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Gruppearbejde - seks veje til…
Hvilke unge får støtte til…
Tabelbilag B: STU og FGU’s…

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn