RapportErhvervsuddannelse for voksne (EUV) som omskoling2022 I denne rapport analyseres omfanget af og mønstre blandt faglærte voksne, der starter på en ny erhvervsuddannelse. Læs mere
RapportDeltagelse i ordblindeundervisning for voksne (OBU)2022 EVA har lavet en kvalitativ undersøgelse af, hvilke faktorer, der fremmer og hæmmer deltagelsen i OBU. Læs mere
RapportEvaluering af AMU-udbydernes arbejde med basale færdigheder2022 I rapporten ser EVA på, hvordan flere AMU-deltagere kan få styrket deres basale færdigheder, herunder gennem deltagelse i forberedende voksenundervisning (FVU) og/eller kurserne AMU-dansk og AMU-matematik. Læs mere
RapportEvalueringskatalog til Steno Diabetes Centrene2022 Et fælles redskab til at arbejde med evaluering af uddannelses- og kompetenceaktiviteter. Læs mere
RapportEvaluering af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og øvrigt pædagogisk personale2022 Evalueringen afdækker erfaringerne med en indsats for kompetenceudvikling inden for teknologiforståelse blandt professionshøjskoleundervisere, lærere og øvrigt pædagogisk personale. Læs mere
RAPPORTEvaluering af prøver på AMU inden for Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse (HAKL)2022 Denne rapport belyser prøver på Handel, Administration, Kommunikation og Ledelse's område (HAKL). HAKL har i alt udviklet omkring 350 prøver, herunder multiple choice-prøver, forløbsprøver og casebaserede prøver. Læs mere
RAPPORTBrugerundersøgelse hos Hovedstadens Ordblindeskole 2015 EVA har undersøgt brugernes udbytte og tilfredshed med Hovedstadens Ordblindeskoles ydelser, herunder tilfredsheden med IT-instruktion og studiestøtte. Læs mere
RAPPORTEvaluering af VUC Videnscenter 2015 Hvilke erfaringer er der med VUC Videncenterets hidtidige virke? Og hvilke ønsker er der til VUC Videncenterets fremtidige opgaveportefølje? Læs mere
RAPPORTVirksomhedernes brug og vurderinger af AMU i 20152015 EVA har undersøgt virksomhedernes vurdering og brug af AMU. Læs mere
RAPPORTNye krav til de pædagogiske kompetencer2015 EVA har undersøgt kompetenceløftet blandt lærere på erhvervsuddannelser og AMU-uddannelser. Læs mere