Gå til hovedindhold
Hjem
EVA

Main navigation

  • Dagtilbud for børn
  • Grundskole
  • Ungdomsuddannelse
  • Videregående uddannelse
  • Voksen- og efteruddannelse

Søg

Filtrér:

  • (-) Grundskole
  • Dagtilbud for børn
  • Videregående uddannelse
  • (-) God og motiverende undervisning
  • (-) Overgange fra dagtilbud til skole
  • Overgange fra grundskole til ungdomsuddannelse
  • Pædagogisk ledelse
  • (-) Udgivelse
  • Artikel
  • (-) 2017
  • (-) 2016
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2015
Tegning af indskoling
RAPPORT

Pædagogisk praksis i indskolingen - del 2

2017
Hvordan er indskolingens konkrete praksis i folkeskolen? Hvordan oplever eleverne deres skoledag? Og hvad motiverer dem i de læringsmiljøer, de møder i skolen?
Læs mere
NOTAT

Den pædagogiske praksis i indskolingen - del 1

2017
Hvad karakteriserer den pædagogiske praksis i indskolen efter folkeskolereformen?
Læs mere
barn i skolegård
Rapport

Styrkede overgange fra dagtilbud til grundskole

2016
Hvordan skaber skole og børnehave en mere sammenhængende overgang for børnene, og sikre, at flere børn inkluderes i en god skolestart? EVA har fulgt seks kommuners arbejde med et styrket fagligt samarbejde.
Læs mere
Billede af elev i udskoling
RAPPORT

Linjer og hold i udskolingen

2016
Hvordan organiserer folkeskoler undervisningen for de ældste elever i udskolingen i linjer eller med holddannelser?
Læs mere

Footer

  • Om EVA
    • Job hos EVA
    • Privatlivspolitik
    • Tilgængelighedserklæring
    • In English
  • Kontakt os
    • Medarbejderoversigt
    • Presserum
    • EVA's whistleblowerordning
  • Konsulentydelser
    • Evaluering & analyse
    • Proces & forandring
    • Rådgivning & sparring
Udgivelser
Caseundersøgelse af transfer…
Kortlægning af obligatorisk…
Undersøgelse af frie fagskoler

Tilmeld Evas nyhedsbrev

Få EVA's nyheder i din mailboks.

Tilmeld
ØSTBANEGADE 55, 3. SAL | 2100 KØBENHAVN Ø | TLF. 35 55 01 01 | EVA@EVA.DK | EAN 5798000026100 | CVR 11869513

Footer social media

  • Email
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn