WebinarWebinar: Sådan kan I bruge børnenes perspektiver til at understøtte deres leg Sådan kan I bruge børnenes perspektiver til at understøtte deres leg Læs mere
Fortæl os din meningFeedback til webinaret om børneperspektiver på leg i børnehaven Tusind tak fordi, du deltog i vores webinar om børneperspektiver på leg i børnehaven. Hvis du har kommentarer, kan du sende dem til os her. Læs mere
RapportVurdering af MSc Business and Organisational Psychology på IBA Erhvervsakademi Kolding2023 Denne rapport indeholder en vurdering af MSc Business and Organisational Psychology på IBA Erhvervsakademi Kolding. Læs mere
RapportGenvurdering af BA (Hons) International Business Top Up – IBA2023 Denne rapport indeholder en genvurdering af BA (Hons) International Business Top Up – IBA. Læs mere
RapportGenvurdering af BSc (Hons) Business Studies på Niels Brock2023 Denne rapport indeholder en genvurdering af BSc (Hons) Business Studies på Niels Brock. Læs mere
HæfteBørns oplevelser af leg i børnehaven2023 Dette hæfte samler de vigtigste pointer fra EVA's undersøgelse af, hvad børn er optagede af, når de leger, og hvornår børn oplever at have de bedste muligheder for at deltage i leg med andre børn. Læs mere
RapportBørneperspektiver på deltagelsesmuligheder i leg2023 Hvad er børn optaget af, når de leger, og hvornår oplever børn at have de bedste muligheder for at deltage i leg med andre børn? Det har EVA undersøgt og præsenteret i denne rapport. Læs mere
ProjektBørneperspektiver på leg i børnehaven EVA har undersøgt, hvad børnene er optagede af, når de leger, og hvornår børnene oplever at have de bedste muligheder for at deltage i leg med andre børn. Det er børnene selv, der fortæller, viser rundt og tegner, hvad de oplever, når de leger - og når leg er svært. Læs mere
RapportGenvurdering af DIS Study Abroad in Scandinavia in Copenhagen2023 Denne rapport indeholder en vurdering af DIS – Study Abroad in Scandinavia in Copenhagen Læs mere
ArtikelNational undersøgelse viser svingende kvalitet i daginstitutioner og dagplejer for 0-2-årige 38 % af daginstitutioner og 46 % af dagplejerne har utilstrækkelig kvalitet. Mange steder kan det pædagogiske læringsmiljø kun til en vis grad forventes at understøtte de yngste børns udvikling og trivsel. Den første nationale undersøgelse af kvaliteten i danske dagtilbud for 0-2-årige giver os vigtig viden at handle på. Læs mere