InspirationskatalogInspirationskatalog: Virkningsfuld rekruttering af VEU-kursister2024 I dette inspirationskatalog får du indblik i fire lovende indsatser for rekruttering af VEU-kursister. Læs mere
RapportVirkningsfuld rekruttering af VEU-kursister2024 En kortlægning og evaluering af rekrutteringsindsatser til almen og erhvervsrettet VEU. Læs mere
TabelrapportEvaluering af voksenpædagogiske miljøer på FVU - tabelrapport2023 Denne tabelrapport illustrerer kvaliteten af det voksenpædagogiske miljø på FVU. Læs mere
VurderingGenvurdering af Master of Science in International Business på IBA Erhvervsakademi Kolding2023 Vurdering af ikke-godkendte uddannelser og kurser på statslige uddannelsesinstitutioner Læs mere
RapportEvaluering af AMU-udbydernes arbejde med basale færdigheder2022 I rapporten ser EVA på, hvordan flere AMU-deltagere kan få styrket deres basale færdigheder, herunder gennem deltagelse i forberedende voksenundervisning (FVU) og/eller kurserne AMU-dansk og AMU-matematik. Læs mere
KATALOGInspiration til uddannelsers arbejde med Læringsbarometer2021 Dette katalog dykker ned i Læringsbarometer – UFM’s store spørgeskemaundersøgelse, der måler uddannelseskvalitet på de videregående uddannelser. Få inspiration og hjælp til, hvordan I kan arbejde med de indikatorer for et godt læringsmiljø, som er i læringsbarometer. Læs mere
RapportBrugen af ordblindeundervisning for voksne (OBU)2021 Denne rapport belyser udviklingen i brugen af Ordblindeundervisning for voksne (OBU) i perioden 2010-2019. Rapporten belyser også udviklingen i deltagerprofilen på OBU med hensyn til uddannelsesbaggrund, alder, køn, arbejdsmarkedstilknytning og herkomst, samt udviklingen i OBU-deltagernes brug af Læs mere
SLIDES PowerPoint-præsentation fra EVA's webinar om peerfeedback 2021 Hent EVA's slides fra vores webinar om peerfeedback, der blev afhold den 18. juni. Læs mere
RapportErfaringer med fagene FVU-engelsk og FVU-digital2021 Rapporten belyser erfaringerne med fagene, FVU-engelsk og FVU-digital, gennem fire cases fra både udbydernes og brugernes perspektiv. De to fag blev oprettet i forlængelse af VEU-trepartsaftalen fra 2017. Læs mere
NOTATStuderendes oplevelse af feedback på videregående uddannelser2021 Denne minianalyse ser nærmere på, hvordan studerende oplever feedback på videregående uddannelser. De studerende er bl.a. Læs mere