BILAGTabelbilag B: STU og FGU’s erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien2021 Bilaget indeholder tabellerne fra rapporten: STU og FGU’s erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien. Læs mere
BILAGMetodebilag A: STU og FGU’s erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien2021 Dette metodebilag uddyber formål og design for den samlede erfaringsopsamling. Derudover gives der en detaljeret beskrivelse af de metodeelementer, der ligger til grund for rapporten omkring erfaringer fra nødundervisningen på FGU/STU-området. Læs mere
RAPPORTSTU og FGU’s erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien2021 Rapporten belyser de erfaringer, som skoleledere, lærere og elever på hhv. Ungdomsuddannelsen for unge med særlige behov (STU) og den forberedende grunduddannelse (FGU) har gjort sig i forbindelse med den nødundervisning, som fandt sted under covid-19-pandemien i foråret og sommeren 2020. Læs mere
PROJEKTSTU og FGU’s erfaringer med nødundervisning under covid-19 Bliv klogere på, hvordan elever, lærere og ledere oplevede den første nedlukning i foråret 2020. Hovedresultater af undersøgelsen af STU og FGU's erfaringer med nødundervisning under covid-19. Læs mere
BilagTabelbilag B: Voksen- og efteruddannelsers erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien2021 Bilaget indeholder tabellerne fra rapporten: Voksen- og efteruddannelsers erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien. Læs mere
BilagMetodebilag A: Voksen- og efteruddannelsers erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien2021 Dette metodeappendiks uddyber formål og design for den samlede erfaringsopsamling. Derudover gives der en detaljeret beskrivelse af de metodeelementer, der ligger til grund for rapporten omkring erfaringer fra nødundervisningen på voksen- og efteruddannelsesområdet. Læs mere
RAPPORTVoksen- og efteruddannelsers erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien2021 Rapporten belyser de erfaringer, som uddannelsesledere og undervisere på Voksenuddannelsescentre (VUC) og Arbejdsmarkedsuddannelsesinstitutioner (AMU) har gjort sig i forbindelse med den nødundervisning, der fandt sted i foråret og forsommeren 2020. Perioden med nødundervisning omfatter både en total nedlukning af institutionerne i marts samt en gradvis genåbning i løbet af maj. Læs mere
PROJEKTVoksen- og efteruddannelsers erfaringer under covid-19 Bliv klogere på, hvordan elever, lærere og ledere oplevede den første nedlukning i foråret 2020. Hovedresultater af undersøgelsen af voksen- og efteruddannelsers erfaringer med nødundervisning under covid-19. Læs mere
temaFeedback i gymnasiet Hvad har betydning for, om feedback og evaluering styrker elevernes læring? Hvordan kan lærere arbejde med feedback som en integreret del af undervisningen. Få viden og gode råd her. Læs mere
RAPPORTFeedback som en integreret del af undervisningen – en vidensopsamling2017 Hvad der har betydning for, om feedback og evaluering styrker elevernes læring? Og hvordan lærerne kan arbejde med feedback som en integreret del af undervisningen? Det ser denne vidensopsamling ser på. Læs mere